SOUTĚŽ PRO VÁS

VE SPOLUPRÁCI S VYDAVATELSKÝM DOMEM EUROMEDIAGROUP, KONKRÉTNĚ JEHO KNIŽNÍ ZNAČKOU PRAGMA JSME PRO VÁS PŘIPRAVILI JIŽ AVIZOVANOU SOUTĚŽ O NOVINKOVÝ KNIŽNÍ TITUL S NÁZVEM "PŘÍBĚHY Z DRUHÉHO BŘEHU". VŠEM, KTEŘÍ CHTĚJÍ TENTO TITUL ZÍSKAT A DO TÉTO SOUTĚŽE SE ZAPOJÍ PŘEJEME: HODNĚ ŠTĚSTÍ! 

V minulém týdnu jsme v našem e-časopise publikovali rozhovor šéfredaktorky a kreativní ředitelky STYLEnew.cz Dagmar Hájkové s naším dlouholetým spolupracovníkem a autorem knihy "Příběhy z druhého břehu" Lubomírem Nečasem. Tato kniha je narozdíl od ostatních, které už Luboš napsal a jednalo se ve valné většině o životní příběhy či autobiografie známých osobností, specifická v propojení tajemství stále nedotknutelného s životy zcela obyčejných lidí. Byť i řada slavných má za sebou zkušenosti s prožitkem klinické smrti, Luboš oslovil zcela záměrně takříkajíc zcela běžné a nikomu neznámé lidi. Proč? "Ne snad, že bych nevěřil tomu, že i známá osobnost má bezesporu skvělý zážitek, kdy se díky prodělané klinické smrti dostali na onen druhý břeh. Ale když jsem začal sbírat jednotlivé příběhy do této své knížky, oslovoval jsem tzv. běžné jedince, s nimiž jsem se osobně setkal v průběhu života. Chtěl jsem řekněme psát příběhy s větší autenticitou věrohodnosti. Tím netvrdím, že by si v tomto případě známé osobnosti vymýšleli, ale protože jsou permanentně na očích a vědí, že jejich mediální obraz je důležitý, podle toho také k novinářům přistupují. Oni novináře potřebují a zároveň chtějí, aby na očích veřejnosti byly prezentovány v tom nejlepším světle, tak se ve chvíli, kdy s nimi začnete dělat rozhovor jakoby střihem hodí do další role, i když realita je mnohdy jiná. Neříkám, že to činí všichni, ale valná většina ano. Je to tak v pořádku, protože to je jejich rozhodnutí. Nicméně já si po více než čtvrstoletí práce v mediálním světě už mohu vybírat s kým budu rozhovor dělat, udělal jsem jich kvanta a mnohem raději udělám rozhovor s člověkem, který je autentický i při rozhovoru, nic nepředstírá, nic nehraje - jen proto, aby se za každou cenu zalíbil," prozradil nám Luboš, kterého jsme požádali, aby i v rámci této soutěže připravil soutěžní otázku. Luboši, dáte, prosím, našim čtenářům k soutěžní otázce nějakou nápovědu? "Proč ne? Ti, kteří si pozorně přečetli rozhovor se mnou na www.STYLEnew.cz,  jež se mnou vedla úžasná dáma a šéfredaktorka tohoto webu v jednom paní Dáša Hájková, musí odpověď na soutěžní otázku po jejím přečtení okamžitě vyslovit. Čili moje nápověda pro správnou odpověď zní - rozhovor se mnou na tomto webu!" 

PRAVIDLA SOUTĚŽE 

SOUTĚŽNÍ OTÁZKA